Samson go mic. Kjekk å ha.

Eg har nett sunge inn ein del øvingsspor til Fjærland kammerkor. Det gjorde eg med den vesle USB-mikken Samson go mic. Dette er sjølvsagt ingen høgkvalitetsmikrofon, men det passa bra sidan det eg spelte inn òg var av nokso semmer kvalitet 😉 I alle fall var mikken kjekk å ha til slike oppdrag: Liten og lett å ta med seg, slik at eg kunne spela inn kvar som helst. Eg likar òg at han har ulike karakteristikkar, eg har brukt det før nokre gonger.

Men kan du spela inn ei plate med han? Tja. Rarare ting har skjedd.

Legg att eit svar

